NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gochna H
Czw Lut 09, 2012 2:37 pm
WizzAir przenosi swoja baze w Polsce z Okecia do Modlina
Autor Wiadomość
Sethrea 
Poczatkujacy

Dołączyła: 05 Sty 2009
Posty: 10
Wysłany: Czw Lut 09, 2012 2:18 pm   WizzAir przenosi swoja baze w Polsce z Okecia do Modlina

Dla mnie to bardzo irytujaca informacja, bo jako lotnisko satelitowe stolicy, Modlin nie ma wystarczajacej infrastruktury komunikacyjnej.

Dojazd samochodem/autobusem grozi utknieciem w korkach, szczegolnie w godzinach szczytu.
Pociagi nie dojezdzaja na terminal. Z Okecia na jakakolwiek stacje trzeba sie najpierw dostac, bo polaczenia kolejowego wciaz nie ma, nawet w bardziej realizowalnych planach, tak zamo z lotniska Modlin (stacja oddalona jest o kilka kilometrow, ale w przypadku tego miasta przynajmniej mozna miec nadzieje na mniejsze korki po drodze).

Bezposredniego polaczenia miedzy Okeciem a Modlinem nie ma, a nawet gdyby bylo, to tylko autobusowe (korki!).
 
 
Katje 
Gaduła

Pomogła: 10 razy
Dołączyła: 14 Maj 2010
Posty: 137
Wysłany: Czw Lut 09, 2012 5:39 pm   

Wystarczlo wejsc na strone lotniska Modlin i voila:
http://www.modlinairport....a-komunikacyjne

Jest polaczenie kolejowe, a w przyszlosci ma byc bezposrednie polaczenie nawet z lotniskiem im. Chopina. Ogolnie troche nie rozumiem co ten temat ma miec na celu.

A dojazd autobusowy miedzy Centrum a lotniskiem im. Chopina jest ok, autobusy jezdza co chwile, sa buspasy, jezdzilam juz kilka razy miedzy Dworcem, a lotniskiem autobusem i nie przypominam sobie zebym stala w jakis mega korkach, a zdarzylo mi sie jechac w godzinach szczytu.
 
 
Sethrea 
Poczatkujacy

Dołączyła: 05 Sty 2009
Posty: 10
Wysłany: Śro Lut 22, 2012 2:25 pm   

Jesli nie stalas w korku na lotnisko, to watpie, bys jechala tam w godzinach szczytu.
Buspas owszem jest na Jerezolimskich, ale konczy sie na pl. Zawiszy na ile pamietam, a pl. Zawiszy to jeden z synonimow korka w Warszawie.
Buspas na Zwirki i Wigury bedzie jedynie tymczasowy na Euro 2012.

Stacja kolejowa w Modlinie jest kilka kilometrow od lotniska.
Proponuje rzucic sobie Google View i zobaczyc, jak wyglada stacja i chodniki w kierunku lotniska i wyobrazic sobie ludzi spieszacych sie na samolot z torbami i walizkami, szczegolnie po tych cudownych kladkach.
Remont torow prowadzacych bezposrenio do lotniska Modlin nie rozpoczal sie, plany sa "przyszlosciowe" i nie ma zadnych konkretow. Taki remont trwa, ostatnia kwota, o jakiej slyszalam to 100 mln PLN.

Droga z Warszawy na Modlin prowadzi przez Lomianki, jedno z najbardziej zakorkowanych miejsc w okolicach Stolicy. Inna droga prowadz wokol Puszczy Kampinowskiej. Wokol Warszawy w godzinach szczytu wszystko jest zakorkowane.

Co ten topic ma na celu?
Pierwszy akapit: Jako lotnisko satelitowe stolicy, Modlin nie ma wystarczajacej infrastruktury komunikacyjnej.
 
 
.:Paco:. 
Gaduła nad gadułami :-)

Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 583
Wysłany: Śro Lut 22, 2012 3:43 pm   

dokladnie...nikt tam nie bedzie jezdzi poki co infrastruktura jest tragiczna a kazdy kto poleci Wizzairem tam straci sporo czasu i troche kasy aby sie dostac do Warszawy co postawi cala podroz low costem pod znakiem zapytania...czy warto...
 
 
Katje 
Gaduła

Pomogła: 10 razy
Dołączyła: 14 Maj 2010
Posty: 137
Wysłany: Śro Lut 22, 2012 11:02 pm   

Podejrzewam, ze WizzAir zrobi wtedy tak jak z Katowicami, za pewna oplata beda jezdzily ich busy do centrum, a i pewnie jacys prywaciaze sie znajda i beda wozic (np. jak w Gdansku). Gdyby to lotnisko w Modlinie bylo takie tragiczne to nikt by sie tam nie pchal ;)
 
 
m4rcin 
MODERATOR

Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 4159
Wysłany: Czw Lut 23, 2012 2:17 am   

Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniadze a dokladnie o oplaty lotniskowe. Prawie napewno Modlin bedzie mial nizsze oplaty niz Warszawa. (vide np. Eindhoven a Schiphol)
_________________
Nie jestem zupa pomidorowa, zeby mnie wszyscy lubili ;)

"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S. Lem

"I kto wie... może kiedyś znajdziemy zastosowania dla komputera
z taktowanym zegarem 50 MHz procesorem centralnym?
Bill Machrone, 1991-09-24
 
 
.:Paco:. 
Gaduła nad gadułami :-)

Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 583
Wysłany: Czw Lut 23, 2012 10:41 pm   

dokladnie jak marcin mowi...to twoj problem dojechac a linia jak nawet da autobus to tak aby na tym zarobic jeszcze wiecej...to lotnisko to pomylka poki nie zrobia infrastruktury...kazdy kto policzy wszystkie koszty i stracony czas na dotarcie zobaczy,ze podroz juz nie bedzie taka tania...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group