NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Polacy - mężowie Holenderek
Autor Wiadomość
Gochna H 
MODERATOR


Pomogła: 207 razy
Dołączyła: 24 Gru 2006
Posty: 8362
Wysłany: Nie Lut 08, 2009 11:50 pm   

rima,
Cytat:
witam jestem Arabem


wow....czyzby te posty pisala inna/inny rima?

:033: http://www.niedziela.nl/f...rch_author=rima
 
 
RobKAM 
Gaduła nad gadułami :-)

Pomogła: 17 razy
Dołączyła: 25 Wrz 2007
Posty: 666
Skąd: Rotterdam
Wysłany: Pon Lut 09, 2009 5:38 am   

Gochna H napisał/a:
rima,
Cytat:
witam jestem Arabem


wow....czyzby te posty pisala inna/inny rima?

Czlowiek orkiestra...!
_________________
nie jestem idealna,ale idealnie sobie z tym radze...
 
 
rima 
Poczatkujacy

Wiek: 38
Dołączyła: 07 Sty 2009
Posty: 14
Wysłany: Pon Lut 09, 2009 10:35 am   

Witaj Gochna H moja żona jest Polką, a córka ma na imię Rima , a ja razem z żona mamy nick ten sam ,i żona jest w cięże .pozdrawiam i życze miłego dnia. Fadi
_________________
Live is live
 
 
Lukasz1983 
Poczatkujacy

Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 10
Skąd: Haga
Wysłany: Pon Lut 09, 2009 4:41 pm   a po co nam Holenderki

Nie zbyt wielu takich pewnie

WOLIMY PIęKNE POLKI !!!
 
 
Fegelein
Super gaduła

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 395
Wysłany: Sob Kwi 30, 2016 11:57 pm   

Przyznam, że po kilku latach bycia w NL dostrzegam różnicę w wyglądzie Polek i Holenderek.
Jednoznacznie wygrywają Polki, ogólnie Słowianki - bo trudno odróżnić Polkę od Czeszki czy Słowaczki :)

Choć uroda to rzecz względna to jest coś co sprawia, iż generalnie dla mnie Holenderki są paskudne. Rzadko widzę fajnie ubraną z dobraną do twarzy fryzurą.
Często są jakieś nieforemne, w sumie współczuję tutaj facetom bo wyboru wielkiego nie mają.
 
 
Panicelinka 
MODERATOR
panicelinka

Pomogła: 36 razy
Dołączyła: 01 Kwi 2009
Posty: 2321
Wysłany: Nie Maj 01, 2016 11:48 am   

Fegelein,
Cytat:

jest coś co sprawia, iż generalnie dla mnie Holenderki są paskudne. Rzadko widzę fajnie ubraną z dobraną do twarzy fryzurą.



z tego watku ,a z czym sie calkowicie zgadzam
cytuje

Cytat:

Co do Holenderek - tak jak wszedzie - sa ladniejsze i brzydsze.Jezeli nie widziales ladnych Holenderek,to czas sciagnac klapki z oczu
 
 
tomala 
Super gaduła


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 273
Skąd: lepiej nie wiedzieć
Wysłany: Nie Maj 01, 2016 2:36 pm   

Fegelein napisał/a:
...iż generalnie dla mnie Holenderki są paskudne.

Nie tylko dla Ciebie. To jest jakas porazka... :119: One sa odpychajace, nie dbaja o siebie, nie myja sie, patykiem ich by nie dotknal...Jak idzie ulica ladna dziewczyna to na pewno polka lub rosjanka. Holendera jak ma troche urody to jest pomieszana. Juz chyba wiem, dlaczego w NL jest tyle coffee shop-ow. Holendery na trzezwo sa odrazajace!
_________________
Analiza uryny może wykryć chorobę jednostki, analiza urny - chorobę całego społeczeństwa.
 
 
Panicelinka 
MODERATOR
panicelinka

Pomogła: 36 razy
Dołączyła: 01 Kwi 2009
Posty: 2321
Wysłany: Nie Maj 01, 2016 2:55 pm   

Fegelein, tomala, tytul tematu .Polacy - mężowie Holenderek

Panowie czy wy jestescie mezami Holenderek ? jesli nie , to psu na bude zdadza sie tu te wasze wywody o urodzie lub jej braku.

Zalozcie sobie ,osobny temat o pieknych Polkach i brzydkich Holenderkach i juz...

Milego niedzielnego popoludnia :035:
 
 
tomala 
Super gaduła


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 273
Skąd: lepiej nie wiedzieć
Wysłany: Nie Maj 01, 2016 5:48 pm   

Noooo..., a jak zalozymy to nas zganisz, ze podobny temat juz jest. I nie odmawiaj facetom okazji to wymiany pogladow na temat polek, ktore sa najpiekniejsze na swiecie :030: A wszystkie polski sa piekne! Nieprawdaz Pani Moderator :033:
_________________
Analiza uryny może wykryć chorobę jednostki, analiza urny - chorobę całego społeczeństwa.
 
 
Fegelein
Super gaduła

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 395
Wysłany: Nie Maj 01, 2016 6:03 pm   

tomala napisał/a:
Nie tylko dla Ciebie. To jest jakas porazka... :119: One sa odpychajace, nie dbaja o siebie, nie myja sie, patykiem ich by nie dotknal...Jak idzie ulica ladna dziewczyna to na pewno polka lub rosjanka. Holendera jak ma troche urody to jest pomieszana. Juz chyba wiem, dlaczego w NL jest tyle coffee shop-ow. Holendery na trzezwo sa odrazajace!


Coś w tym jest. Dość często jeżdżę do Polski, ostatnio może rzadziej - ale nie rzadziej niż raz na pół roku.
Idąc ulicą w moim mieście w Polsce naliczę więcej ładnych kobiet niż idąc ulicą w Holandii, podobnej wielkości mieście.
Nie chodzi tu o poszczególne kobiety jakie takie, ale o generalny trend - po prostu więcej ładnych dziewczyn [zadbanych, ładną figurą, dopasowanymi do niej ciuchami itp. itd.] spotkam w Polsce niż w Holandii.
Faktycznie widząc ładną dziewczynę supermarkecie często trafiam, że to.... Polka :D
Nie ma co, po prostu nasze kobiety są generalnie ładniejsze jako całokształt. To widać.

Panicelinka napisał/a:
Panowie czy wy jestescie mezami Holenderek ? jesli nie , to psu na bude zdadza sie tu te wasze wywody o urodzie lub jej braku.

Oj tam, nie trzeba być mężem płci przeciwnej by mieć ogólną opinię na temat ich urody.... bowiem zanim mężem się staniesz to musi ona ci się podobać :033:
 
 
evolutiondriver 
Poczatkujacy

Dołączył: 22 Lut 2017
Posty: 7
Wysłany: Śro Lut 22, 2017 9:51 pm   

Porownywac Polki do Holenderek to sobie mozesz ale prawda jest taka ze normalna Holenderka nigdy na Polaka nawet nie spojrzy wiec nie udawaj ze masz wybor...
 
 
Metec
Gaduła

Dołączył: 26 Gru 2012
Posty: 111
Wysłany: Czw Lut 23, 2017 9:07 am   

A mnie sie wydaje, ze to ejst tez kwestia tego, co dla nas jest normalne. Wychowalismy sie w danym kraju i mamy zupelnie inne normy, inne idealy.

Tutaj np duzo bardziej gloryfikuje sie naturalne piekno. Malo makijazu, zwyczajnie rozpuszczone, ale ladne wlosy, sportowa sylwetka (co niekoniecznie znaczy chuda).

A w Polsce wlasnie to "dbanie" o siebie jest bardzo widoczne: dziewczyny czesciej bawia sie makijazem, eksperymentuja z wlosami, robia sobie paznokcie, itd.

Mnie sie Polki tez bardziej podobaja niz Holenderki, ale zdaje sobie sprawe z tego co memu sercu i oku jest blizsze ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group