NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Panicelinka
Nie Sty 29, 2017 8:02 pm
Problem z pocztą
Autor Wiadomość
barwnik26 
Poczatkujacy

Dołączył: 25 Sty 2017
Posty: 2
  Wysłany: Śro Sty 25, 2017 12:54 am   Problem z pocztą

Witam
Wysłano do mnie paczkę z Polski (ekspres, bez wymaganego podpisu przy odbiorze). Może na początek podam, jak sprawa wygląda na podstawie śledzenia na stronie poczty polskiej:
13.01 Nadanie
15.01 WER Warszawa
16.01 Przyjęto w Amsterdamie, tego samego dnia zwolniono z kontroli celnej
17.01 Zarejestrowano
17.01 Awizo AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE
18.01 Powtórka z dnia poprzedniego

I tu ślad się urywa.
W paczce był telefon i karta do bankomatu. Podejrzewam, że właśnie ta karta jest problemem i do niej się przyczepili w czasie kontroli celnej. Ale pewności nie mam (opisano jako Awizo jeszcze zanim wyszła z Amsterdamu, więc nie udało mi się wymyślić innego powodu takiej sytuacji).

Miał ktoś kiedyś taką sytuację?
Albo może ktoś posiada jakikolwiek kontakt do tej placówki?

Nie bardzo wiem co robić, dlatego liczę na Wasze porady. Odebranie przesyłki w Amsterdamie raczej odpada - koszt podróży będzie znacznie wyższy niż wartość samej paczki. Z drugiej strony jednak wolałbym, żeby przesyłka dotarła, inaczej pozostaję bez karty (swoją drogą wysłanie owej karty pocztą doradzili mi w banku, podobno ludzie tak robili i problemów nigdy nie było, dlatego i ja się na to zdecydowałem).


Ma ktoś jakiś pomysł, jak się zachować w takiej sytuacji? Długo googlowałem i nie jestem w stanie nawet odnaleźć jakiegokolwiek kontaktu do AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, ani telefonu, ani emaila. Napisałem do poczty polskiej, jednak odpowiedzi brak (darowałem sobie dzwonienie do nich - olali mnie gdy paczka zaginęła w Polsce, nie oczekuję, że pomogą w przypadku przesyłki międzynarodowej).

Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi
Pozdrawiam
 
 
 
wigru 
Gaduła nad gadułami :-)


Pomógł: 11 razy
Wiek: 40
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 455
Skąd: 's-Hertogenbosch
Wysłany: Śro Sty 25, 2017 9:09 am   

Złóż reklamację w PP. Muszą się tym zająć a jak nie znajdą to dostaniesz odszkodowanie.
 
 
 
feel_x 
Super gaduła
feel_x


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 303
Wysłany: Nie Sty 29, 2017 1:05 am   

Co by miała robić paczka w urzędzie celnym? Nadana z Polski więc na terenie EU. Co innego jakby szła np z USA to wtedy przechodzi przez cło. Ale tak to jest wolny handel.
Ostatnio zmieniony przez feel_x Nie Sty 29, 2017 1:07 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
barwnik26 
Poczatkujacy

Dołączył: 25 Sty 2017
Posty: 2
Wysłany: Nie Sty 29, 2017 7:48 pm   

Schemat wyglądał tradycyjnie: kontakt z polską pocztą zakończył się odesłaniem do poczty holenderskiej (co swoją drogą już jest wg mnie głupie, bo to poczta polska zobowiązała się do dostarczenia przesyłki).
Kontakt z pocztą holenderską zakończył się odesłaniem na infolinię. Przynajmniej dostałem numer, którego nie mogłem się doszukać. Ze względu na godziny pracy nie byłem w stanie zadzwonić, zapewne jutro paczka zostanie odesłana do Polski bo minie już 2 tygodnie.
Sprawa się nie rozwiązała, wątek nikomu z podobnym problemem nie pomoże więc chyba temat do zamknięcia.
Dzięki za odpowiedzi
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group