NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Gochna H
Czw Lip 03, 2014 9:52 am
Jak zrobic samemu rozliczenie podatkowe.
Autor Wiadomość
piternl 
Poczatkujacy

Wiek: 39
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 11
Wysłany: Nie Gru 19, 2010 3:28 pm   Jak zrobic samemu rozliczenie podatkowe.

Dziwie sie polaka ze tak latwo daja sie wykorzystac w Holandi polakowi.
Jak zrobic rozliczenie podatkowe bez pomocy tzw biur które kosza kase praktycznie za nic.
Zajmiemy sie podatkiem IB
Krok 1
zkladamy podpis elektroniczny.
Krok 2
Jesli masz polskie konto pinformuj Belastingdienst o tym fakcie
Krok 3
Karty podatkowe Jaaropaven
Krok 4
Pobieramy darmowe oprogramowanie na komputer
Krok 5
Centrum Sw.Piotr uczy Polaków jak zlozyc zeznanie podatkowe bez pomocy innych poprostu za darmo


nasz e-mail : sw.piotr.nl@gmail.com
Ostatnio zmieniony przez piternl Nie Gru 19, 2010 3:33 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
MAARIT 
Gaduła nad gadułami :-)

Pomogła: 9 razy
Wiek: 51
Dołączyła: 12 Cze 2007
Posty: 480
Wysłany: Nie Gru 19, 2010 5:42 pm   

Myslam ,ze sw.Piotr zajmuje sie modlitwa ,a nie podatkami :119:
_________________
Leven is.
Geven en Nemen.
Meestal nemen we te veel!
 
 
 
chris-nb 
Nieśmiały użytkownik

Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 57
Wysłany: Nie Gru 19, 2010 6:08 pm   

kler od dawna siedzi w biznesie ;)
 
 
chudy62 
Poczatkujacy

Dołączył: 21 Paź 2009
Posty: 6
Wysłany: Pon Gru 27, 2010 9:18 pm   

A może wyślesz i m swoje dane na e-mail a pieniądze trafia na nie wiadomo jakie konto ;)
Jak to już nie jedno krotnie bywało . ZANIM podasz komu kolwiek swoje dane ZASTANÓW się pozdrawiam
 
 
sylwia_lelystad 
Gaduła nad gadułami :-)
zajeta..xD


Pomogła: 13 razy
Wiek: 29
Dołączyła: 10 Wrz 2009
Posty: 826
Skąd: Lelystad schiphol
Wysłany: Sob Sty 08, 2011 10:58 pm   

Ale ludzie bez meldunku w Holandii nie moga sobie zalozyc podpisu ani wyslac rozliczenia przed internet ? czy sie myle...?
_________________
...stoję, nic więcej i nic mniej niż człowiek
z każdą wadą i zaletą gotowa konsekwencje ponieść...
 
 
 
bagniaczka 
Gaduła nad gadułami :-)

Pomogła: 13 razy
Dołączyła: 06 Lis 2008
Posty: 954
Skąd: Tilburg
Wysłany: Pon Sty 10, 2011 11:00 pm   

No nie mogą. Ale mogą zamówić w belastingu (nawet przez internet) formularz papierowy. Przychodzi pocztą, jest krótki i prosty do wypełnienia, odsyła się i już.
_________________
<cenzura>
 
 
karolek85 
Nieśmiały użytkownik


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 83
Wysłany: Wto Sty 11, 2011 12:19 am   

a moze ktos dac linka do tego zebym mogl sobie " zamowic " formularz papierowy. Nie czytam po holendersku stad prosba... dzieki z gory :)
 
 
 
Beny.rac 
MODERATOR

Pomógł: 20 razy
Wiek: 30
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 1891
Skąd: Flevoland/SRC(PL)
Wysłany: Wto Sty 11, 2011 6:32 pm   

bagniaczka napisał/a:
No nie mogą. Ale mogą zamówić w belastingu (nawet przez internet) formularz papierowy. Przychodzi pocztą, jest krótki i prosty do wypełnienia, odsyła się i już.


Witam,
Możesz podać namiary na taki formularz albo chociaż jego holenderską nazwę ???
_________________
„Jest ,mnóstwo ludzi na świecie , którzy powiedza Ci , ze nie możesz tego osiągnąć . A Ty musisz po prostu odwrócić się i powiedzieć „to patrz „ …
 
 
Duuvelke 
Mega gaduła


Pomogła: 57 razy
Dołączyła: 25 Paź 2006
Posty: 3713
Skąd: 's-Gravenhage
Wysłany: Wto Sty 11, 2011 9:00 pm   

Beny.rac napisał/a:
Możesz podać namiary na taki formularz albo chociaż jego holenderską nazwę ???


link do formularza za rok 2009:
http://www.belastingdiens...html#P222_17330


rok 2010... ale tylko formularz P
http://www.belastingdienst.nl/download/2746.html
 
 
bagniaczka 
Gaduła nad gadułami :-)

Pomogła: 13 razy
Dołączyła: 06 Lis 2008
Posty: 954
Skąd: Tilburg
Wysłany: Wto Sty 11, 2011 10:14 pm   

Przepraszam bardzo, link do formularza 2008 też od kogoś dostałam... i zgubiłam. A w 2009 już miałam digid. Sorki i dzięki Duuvelke za pomoc :038:
_________________
<cenzura>
Ostatnio zmieniony przez bagniaczka Wto Sty 11, 2011 10:15 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sylwia_lelystad 
Gaduła nad gadułami :-)
zajeta..xD


Pomogła: 13 razy
Wiek: 29
Dołączyła: 10 Wrz 2009
Posty: 826
Skąd: Lelystad schiphol
Wysłany: Śro Sty 12, 2011 9:41 am   

Z tego co wiem osoby ktore nie sa zameldowane w Holandii caly rok ( czyli np. 3 miesiace poza tez sie liczy ) musza byc rozliczone na M-bijlet. A jego tylko listownie albo telefonicznie.

Dobrze mysle ? :039:
_________________
...stoję, nic więcej i nic mniej niż człowiek
z każdą wadą i zaletą gotowa konsekwencje ponieść...
 
 
 
madzia575 
Poczatkujacy

Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 14 Lis 2009
Posty: 49
Skąd: Den Haag
Wysłany: Śro Sty 12, 2011 6:44 pm   

Tak jest. Ja w 2009 nie byłam zameldowana tylko 28 dni w styczniu i musiałam rozliczać sie przez M-biljet.
 
 
Duuvelke 
Mega gaduła


Pomogła: 57 razy
Dołączyła: 25 Paź 2006
Posty: 3713
Skąd: 's-Gravenhage
Wysłany: Śro Sty 12, 2011 8:55 pm   

sylwia_lelystad napisał/a:
Z tego co wiem osoby ktore nie sa zameldowane w Holandii caly rok ( czyli np. 3 miesiace poza tez sie liczy ) musza byc rozliczone na M-bijlet. A jego tylko listownie albo telefonicznie.

Dobrze mysle ? :039:


zgadza sie, M-biljet zamawiasz tel. lub wysylasz list z prosboa o przeslanie

a osoby mieszkajace caly rok za granica rozliczaja sie na C-biljet lub Tc-biljet
http://www.belastingdiens...html#P258_20799
Ostatnio zmieniony przez Duuvelke Śro Sty 12, 2011 9:00 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
guust 
Gaduła nad gadułami :-)

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 546
Wysłany: Śro Sty 12, 2011 8:59 pm   

Duuvelke napisał/a:
a nie jak czesc roku bylo sie zameldowanym a czesc nie w Holandii??

na stronie Belastingdiesnt znalazlam, ze mieszkajac za granica (caly rok) rozliczasz sie na C-biljet lub Tc-biljet
http://www.belastingdiens...html#P258_207


ja swego czasu poszedlem do belastingu jako ze przyjechalem do pracy w sierpniu (tez pracowalem w PL) i powiedzieli ok odpowiedni formularz dostanie pan do domu, i dostalem M-form wiec sie zgadzam z sylwia_lelystad
 
 
Duuvelke 
Mega gaduła


Pomogła: 57 razy
Dołączyła: 25 Paź 2006
Posty: 3713
Skąd: 's-Gravenhage
Wysłany: Śro Sty 12, 2011 9:01 pm   

guust, swoj post poprawilam... bo czytaj go drugi raz... doszlam do tego, ze napisalam dokladnie to samo co Sylwia odnosnie M-biljet...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group