NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Rotterdam, co robic o 22.00 , fajne miejsca
Autor Wiadomość
Ewa P 
Gaduła nad gadułami :-)


Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 18 Lut 2008
Posty: 546
Skąd: NL
Wysłany: Nie Lis 15, 2009 8:45 pm   Rotterdam, co robic o 22.00 , fajne miejsca

Czy ktos zna jakies fajne miejsce w Rotterdamie aby fajnie spedzic czas pozno, bo o 22 w srodku tygodnia?

Wystawy moze jakies? Life music w jakims lokalu? i tego typu rzeczy :)

Bede bardzo wdzieczna za info :)
Ostatnio zmieniony przez Ewa P Nie Lis 15, 2009 8:46 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
symeks 
Poczatkujacy

Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 16
Wysłany: Nie Lis 15, 2009 9:48 pm   

przylaczam sie do pytania.

pzdr
_________________
2 razy po 69EUR uczy jezdzenia 50km/h
 
 
MiniSmurfin 
Gaduła nad gadułami :-)


Pomogła: 40 razy
Dołączyła: 19 Kwi 2008
Posty: 733
Skąd: Alphen a/d Rijn
Wysłany: Nie Lis 15, 2009 10:53 pm   

Nie znam tak dobrze tego miasta, ale tutaj http://www.inrotterdamuit.nl moze cos znajdziecie.
 
 
 
beapap 
Nieśmiały użytkownik

Pomogła: 5 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2009
Posty: 71
Skąd: Dordrecht
Wysłany: Nie Lis 15, 2009 11:17 pm   

Pierwsze co mi przyszło na myśl to euromast i widok nocą na cały Rotterdam :) (jak dla mnie rewelacyjny)... no ale jest czynny tylko do 22.00 :( a restauracja do 23.00

w razie czego podaję linka: www.euromast.nl

Pozdrawiam
_________________
artystyczna-dusza-tulipanki.blogspot.com
 
 
symeks 
Poczatkujacy

Pomógł: 2 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 16
Wysłany: Pon Lis 16, 2009 5:03 pm   

na euromaszcie bylem w dzien, mysle ze wieczorem widok moze byc duzo lepszy. Czy jest cos poza tym?

pzdr
_________________
2 razy po 69EUR uczy jezdzenia 50km/h
 
 
filnec 
Gaduła


Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 168
Skąd: Twente / Hengelo
Wysłany: Pon Lis 16, 2009 9:21 pm   

rzeczywiście, wspaniały widok z masztu. Jednak niepotrzebnie najwyższy punkt się obraca. Większość zdjęć wychodzi poruszonych po ciemku. Dla miłośników fotografii lepszy zapewne za dnia.
 
 
 
m.j.d. 
Poczatkujacy

Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 17 Gru 2008
Posty: 6
Wysłany: Nie Gru 06, 2009 8:35 pm   

http://www.paddymurphys.nl/music.htm

muzyka codziennie i na pewno pozno. polecam
 
 
lukasz.s 
Poczatkujacy

Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 39
Wysłany: Pią Cze 11, 2010 4:06 pm   

Rotterdam jest nudny i nie ma tu nic interesujacego. Po wyklepaniu Euromasztu i innych standardów pozostaje wycieczka do Delft, a i tam ile razy mozna jechac.
Po 22 w Rotterdamie najlepiej ze znajomymi w domu... :028:
 
 
filnec 
Gaduła


Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 168
Skąd: Twente / Hengelo
Wysłany: Sob Cze 12, 2010 5:40 pm   

zależy kto sie na co nastawia ... rotterdam ma całkiem sporo ciekawej architektury.
za którymś razem jednak zaczyna byc nudny. Przyznam ze mogli go lepiej "odbudowac".
 
 
 
cela 
Nieśmiały użytkownik

Dołączyła: 29 Cze 2008
Posty: 62
Wysłany: Czw Cze 17, 2010 7:15 pm   

irish pub w rotterdamie,tam czesto cos graja ,a jak pojdziesz na beurs tak sa co kawalek jakies male kafejki gdzie jest muzyka np coc nuts itd ,,,,,
 
 
suska 
Mega gaduła
Sex, rock and thea!


Pomogła: 34 razy
Wiek: 30
Dołączyła: 24 Lut 2009
Posty: 2458
Skąd: Zoetermeer
Wysłany: Pią Cze 18, 2010 8:00 am   

American Dream Cafe.
_________________
"I'm starting at the end in the synthestereo, candy covered kisses making my lips glow
97 lies, what we don't know
Down from the top now, take your time, let's go"
 
 
 
michaltg 
Nieśmiały użytkownik
popcorn

Wiek: 35
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 55
Wysłany: Pią Cze 18, 2010 9:17 pm   

cela napisał/a:
irish pub w rotterdamie,tam czesto cos graja ,a jak pojdziesz na beurs tak sa co kawalek jakies male kafejki gdzie jest muzyka np coc nuts itd ,,,,,


dokladnie... irish pub wymiata... nawet w tygodniu zajebisty klimacik
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group