NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
poziom edukacji????
Autor Wiadomość
Ainka 
Super gaduła
Princess of the Sun


Pomogła: 4 razy
Wiek: 34
Dołączyła: 08 Maj 2009
Posty: 239
Skąd: Lodz
Wysłany: Wto Cze 23, 2009 10:38 am   

no dobra z normalny magister? Bo ja tu dostane MA of European Studies
_________________
...And I am filled
With the sweetest devotion
As I, I look into your perfect face...
 
 
 
semilka 
Nieśmiały użytkownik

Wiek: 42
Dołączyła: 20 Mar 2008
Posty: 65
Wysłany: Pią Cze 26, 2009 11:26 pm   

Witam i bardzo proszę o pomoc ja chciałabym iść do pracy i potem na studia, ale też mam problem z określeniem mojego wykształcenia. Jestem po Liceum Gastronomicznym z maturą i dwa razy liznęłam pół roku studiów. Ale nie mam nawet zielonego pojęcia jak zabrać się za tłumaczenie - Gastonomiczne, tytuł: robotnik wykwalifikowany - co mnie zabiło na świadectwie. Pomóżcie
_________________
pozdrawiam
semilka
 
 
emes 
Gaduła

Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 27 Lut 2008
Posty: 171
Wysłany: Sob Cze 27, 2009 6:52 am   

Polskie licea zawodowe maja mniej rozszerzony program niz ogolnoksztalcace. W takim razie poziom liceum gastronomicznego mozna by okreslic jako HAVO.
Hmmm, z tym zawodem to sie zastanawiam - bo polskie liceum zawodowe to wyzszy poziom niz holenderskie VMBO, ale nizszy niz MBO - szkola srednia zawodowa, ale juz na podbudowie szkoly zawodowej lub ukonczonych paru lat l(ub calkowicie) szkoly sredniej (wiem - poplątane to troche ;) ). Szkoly MBO nie maja rowniez egzaminow centralnych, tak jak np. matura. Egzaminy koncowe ustala ROC, a to moze oznaczac roznice w poziomie egzaminow....

Najbardziej sklanialabym sie, w Twoim wypadku, do poziomu wyksztalcenia MBO niveau 2 of 3 (poziom 2 lub 3).
Moze ktos ma inne sugestie?

Pozdrawiam i powodzenia. :)
 
 
Izabela123 
Nieśmiały użytkownik

Dołączyła: 20 Cze 2008
Posty: 66
Skąd: Nieuwegein
Wysłany: Wto Paź 06, 2009 8:50 am   

a jak mam napisać w życiorysie: - liceum ogolnokształcące-egzamin dojrzałości
- policealne studium zawodowe-technik ekonomista
Może ktoś już to przerabiał.

Z góry dzięki
 
 
calendargirl288 
Super gaduła

Pomogła: 7 razy
Wiek: 31
Dołączyła: 01 Kwi 2009
Posty: 314
Skąd: Amsterdam / Gliwice
Wysłany: Pon Lis 16, 2009 10:17 pm   

Pogubiłam się trochę w waszych postach i w końcu nie wiem co się do mnie odnosi..

Skończyłam liceum ogólnokształcące i zdałam maturę...

potrzebne mi to, bo zamierzam w końcu kopnąć się w tyłek i ruszyć moje plany co do dalszej edukacji tutaj...
 
 
Duuvelke 
Mega gaduła


Pomogła: 57 razy
Dołączyła: 25 Paź 2006
Posty: 3713
Skąd: 's-Gravenhage
Wysłany: Wto Lis 17, 2009 12:06 am   

calendargirl288 napisał/a:
Skończyłam liceum ogólnokształcące i zdałam maturę...

VWO
 
 
angelika 
Gaduła

Pomogła: 3 razy
Wiek: 34
Dołączyła: 02 Paź 2006
Posty: 141
Skąd: Holandia, GLD
Wysłany: Czw Lis 19, 2009 9:58 am   

a jak to bedzie z liceum profilowanym ekonomiczno-administracyjnym i zdana matura?jaki to poziom?
 
 
 
Netka33 
Poczatkujacy

Dołączyła: 04 Lis 2009
Posty: 16
Wysłany: Czw Gru 03, 2009 11:59 am   LO

Liceum Ogolnoksztalcace to Algemeen Vormend Lyceum
magister (ja np filologii germanskiej) to doctorandus, teraz rowniez Master.
czekam na legalizacje w IB Groep, zobaczymy co wyniknie, pzdr
 
 
tila2 
Poczatkujacy
tika

Wiek: 35
Dołączyła: 07 Mar 2010
Posty: 28
Skąd: Voorburg
Wysłany: Wto Sty 18, 2011 7:08 pm   

Witam,
Znajoma skonczyla Zdrowie Publiczne na Uniwersytecie Medycznym i zabiera sie powoli za uznanie tych dyplomow.

3 lata - licencjat - zdrowie publiczne (volksgezondheid?), specj. : pedagod/edukator zdrowia (gezondheidvoorlichter?) (bachelors HBO?)
2 lata - mgr- zdrowie publiczne, studia uzupelniajace (master WO?)


Czy orientuje sie ktos jak to moze "wygladac" po przetlumaczeniu, czy tak jak podaje google?? no i jaki poziom HBO czy WO... ??


Z gory dziekujemy za pomoc :035:
warto wiedziec mniej wiecej na czym sie stoi.. :033:
_________________
tjonge jonge!
Ostatnio zmieniony przez tila2 Wto Sty 18, 2011 7:13 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Katje 
Gaduła

Pomogła: 10 razy
Dołączyła: 14 Maj 2010
Posty: 137
Wysłany: Sob Sty 22, 2011 11:50 pm   

Uniwersytet=WO
Szkola Wyzsza=HBO
czyli jak na moje zdrowie publiczne na uniwersytecie medycznym to bedzie: bachelor gezondheidswetenschappen op universitair niveau (WO)
i te 2-letnie to bedzie: master gezondheidswetenschappen op universitair niveau.
Gezondheidswetenschappen to jest kierunek studiow mniej wiecej odpowiadajacy zdrowiu publicznemu w PL. Najlepiej bedzie napisac angielska nazwe kierunku w nawiasie, zeby bylo wiadomo o co chodzi.
Najlepiej jest zglosic sie bodajze do IB-Groep w celu legalizacji/uznania dyplomow i wtedy dostanie wszystko ladnie na papierze co i jak sie nazywa ;) Wiecej info tutaj: http://www.idw.nl/
 
 
tila2 
Poczatkujacy
tika

Wiek: 35
Dołączyła: 07 Mar 2010
Posty: 28
Skąd: Voorburg
Wysłany: Nie Sty 23, 2011 4:30 pm   

Katje napisał/a:
Uniwersytet=WO
Szkola Wyzsza=HBO
czyli jak na moje zdrowie publiczne na uniwersytecie medycznym to bedzie: bachelor gezondheidswetenschappen op universitair niveau (WO)
i te 2-letnie to bedzie: master gezondheidswetenschappen op universitair niveau.
Gezondheidswetenschappen to jest kierunek studiow mniej wiecej odpowiadajacy zdrowiu publicznemu w PL. Najlepiej bedzie napisac angielska nazwe kierunku w nawiasie, zeby bylo wiadomo o co chodzi.
Najlepiej jest zglosic sie bodajze do IB-Groep w celu legalizacji/uznania dyplomow i wtedy dostanie wszystko ladnie na papierze co i jak sie nazywa ;) Wiecej info tutaj: http://www.idw.nl/



dzięki za info!!!!
trafilismy juz na IDW, proces lada tydzień ruszy. Pozdrawiam :)
_________________
tjonge jonge!
 
 
dachma 
Nieśmiały użytkownik

Wiek: 38
Dołączyła: 03 Wrz 2008
Posty: 59
Wysłany: Czw Lut 03, 2011 6:27 pm   

czy ktos wie jaki to poziom ?

Technik Rolnik-specjalizacja chow i hodowla koni

Pedagogika opiekunczo-wychowawcza z resocjalizacja (licencjat)
 
 
Assa 
Poczatkujacy


Pomogła: 1 raz
Wiek: 37
Dołączyła: 06 Lut 2009
Posty: 40
Skąd: Den Haag
  Wysłany: Śro Mar 07, 2012 8:46 pm   

Witam, może ktoś wie jak przetłumaczyć kierunek studiów Praca Socjalna i opiekuńczo- wychowawcza oraz Liceum Ogólnokształcąca. Czy jeśli skończyłam studia magisterskie 5-letnie to polski magister= master? Z góry dziękuję:)
 
 
suska 
Mega gaduła
Sex, rock and thea!


Pomogła: 34 razy
Wiek: 30
Dołączyła: 24 Lut 2009
Posty: 2458
Skąd: Zoetermeer
Wysłany: Sob Mar 10, 2012 12:17 pm   

Liceum Ogolnoksztalcace to odpowiednik holenderskiego VWO (voorbereidend wetenschappelijk onderwijs)
_________________
"I'm starting at the end in the synthestereo, candy covered kisses making my lips glow
97 lies, what we don't know
Down from the top now, take your time, let's go"
 
 
 
michaltg 
Nieśmiały użytkownik
popcorn

Wiek: 35
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 55
Wysłany: Śro Paź 09, 2013 2:32 pm   

na poczatku zaznacze ze ciezko mi sie korzysta z tej polaczonej wyszukiwarki google na forum i nie umialem do konca znalezc informacji na swoje pytanie.

posiadam 2 dyplomy: technik utrzymania zasobow budowlanych i technik informatyk. czy jesli te 2 dyplomy zostana przetlumaczone przez przysieglego tlumacza w Polsce beda akceptowane przez holenderskie uitzendbureau-y ??

jesli nie to prosze powiedziec gdzie mozna dac przetlumaczyc takie dyplomy i ile to trwa jak rowniez cene.

z gory dziekuje
Ostatnio zmieniony przez michaltg Śro Paź 09, 2013 3:12 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group