NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
maciezynski i wychowawczy
Autor Wiadomość
jolcia29 
Super gaduła

Pomogła: 1 raz
Wiek: 43
Dołączyła: 19 Sty 2012
Posty: 227
Skąd: Olsztyn/Tilburg
Wysłany: Pon Paź 14, 2013 10:51 pm   

AnjaAnja74, jedyne co mi przychodzi do glowy to zwolnienie lekarskie od polskiego lekarza w polsce, oze masz kogos w polsce kto moglby ci to zalatwic
 
 
Gochna H 
MODERATOR


Pomogła: 207 razy
Dołączyła: 24 Gru 2006
Posty: 8363
Wysłany: Wto Paź 15, 2013 4:42 pm   

jolcia29,
Cytat:
oze masz kogos w polsce kto moglby ci to zalatwic


za kase po znajomosci ,czy moze jest jeszcze inny sposob ?

jak mozna otrzymac zwolnienie od lekarza w Polsce jesli sie nie pracuje

przeciez to jakas paranoja
_________________
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj

( ͡° ͜ʖ ͡°).
 
 
ewcia.pol 
Mega gaduła

Pomogła: 15 razy
Dołączyła: 19 Maj 2008
Posty: 1069
Skąd: GLD
Wysłany: Wto Paź 15, 2013 5:01 pm   

jesli jestes na wychowawczym w PL a siedzisz tutaj nie pracujesz, to jak tutejszy lekarz ma wystawic ci zwolnienie?jeszcze w dodatku "lewe"? Kombinuj w PL jesli musisz.
Nie wiem co ty tutaj mieszasz polski macierzyski z holenderskim skoro i tak nie masz do niego prawa tutaj.


P.S
baileys napisał/a:
AnjaAnja74 napisał/a:
A urlop wychowawczy öuderschapverlof'tez jest tutaj-chyba 16 tyg tylko malo kto z tego korzysta.
korzysta kazda kobieta ciezarna .
AnjaAnja74 napisał/a:
Doczytalam sie ze sa to urlopy bezplatne i ta regulacja weszla w zycie jakos od 2009 roku.
bosze kobieto to naucz sie czytac kazdy urlop mciezynski jest tu platny o ile maials przed takowym zrodlo dochodu .
a .

w ramach sprostowania Ouderschapsverlof to nie jest zadne macierzyskie i nie korzysta z tego kazda kobieta, tylko cos na wzor wychowawczego na dziecko do lat 8!
 
 
baileys 
MODERATOR


Pomogła: 83 razy
Dołączyła: 01 Wrz 2008
Posty: 4318
Skąd: z domu
Wysłany: Wto Paź 15, 2013 5:13 pm   

ewcia.pol, fakt polecialam po skrotach myslowych .
_________________
Benzyna drozeje gdyz z powodu podwyzek cen paliwa zdrozal jej transport
 
 
jolcia29 
Super gaduła

Pomogła: 1 raz
Wiek: 43
Dołączyła: 19 Sty 2012
Posty: 227
Skąd: Olsztyn/Tilburg
Wysłany: Wto Paź 15, 2013 8:12 pm   

Gochna H napisał/a:
za kase po znajomosci ,czy moze jest jeszcze inny sposob ?

oczywiscie ze za kase lub po znajomosci
Gochna H napisał/a:
jak mozna otrzymac zwolnienie od lekarza w Polsce jesli sie nie pracuje

mozna otrzymac na pewno w jej wypadku, przeciez napisala ze jest na wychowawczym czyli ma pracodawce, przeciez nie wygasl jej stosunek pracy to i zwolnienie mze im zaniesc
 
 
agastepa13 
Mega gaduła
Leniwiec ;-)


Pomogła: 25 razy
Dołączyła: 17 Lis 2007
Posty: 1565
Skąd: z Holandii :)
Wysłany: Śro Paź 16, 2013 11:45 am   

a niech sobie kombinuje, co Ci do tego, to nie Twoje zycie przeciez :033:
_________________
Umiesz liczyć? Licz na siebie ;-)
Ostatnio zmieniony przez Gochna H Sob Lis 02, 2013 11:27 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jolcia29 
Super gaduła

Pomogła: 1 raz
Wiek: 43
Dołączyła: 19 Sty 2012
Posty: 227
Skąd: Olsztyn/Tilburg
Wysłany: Śro Paź 16, 2013 10:50 pm   

Panicelinka, to zycie po prostu nic wiecej, zycze wszystkim zeby nigdy nie musieli posuwac sie do takich krokow ale czasami inaczej sie nie da
 
 
Gochna H 
MODERATOR


Pomogła: 207 razy
Dołączyła: 24 Gru 2006
Posty: 8363
Wysłany: Pią Paź 18, 2013 11:50 am   

ewcia.pol napisał/a:
Nie wiem co ty tutaj mieszasz polski macierzyski z holenderskim skoro i tak nie masz do niego prawa tutaj.



Ewa dobrze to ujela i na tym zakonczymy mieszanie w tym temacie
_________________
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj

( ͡° ͜ʖ ͡°).
 
 
Gochna H 
MODERATOR


Pomogła: 207 razy
Dołączyła: 24 Gru 2006
Posty: 8363
Wysłany: Nie Gru 29, 2013 7:59 pm   

przeniesione

fafik1983 napisał/a:
Witam mam pytanie otoz jak wygląda sprawa załatwienia ww uitkeringu po urlopie macierzynskim.Za dwa tygodnie konczy mi sie macierzynski i chciałabym wystapic o bezrobotne ktore mi sie nalezy ale nie wiem od jakiej daty.Czy pierwszym dniem mojego bezrobotnego ma byc dzien w ktorym skonczylam prace czy dzien w ktorym konczy sie moje macierzynskie? Dziekuje
_________________
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj

( ͡° ͜ʖ ͡°).
 
 
Gochna H 
MODERATOR


Pomogła: 207 razy
Dołączyła: 24 Gru 2006
Posty: 8363
Wysłany: Nie Gru 29, 2013 8:03 pm   

przeniesione



Damianos


Cytat:
fafik1983, ale firma czy też biuro Cię zwolniło? Bo jeśli sama rezygnujesz z pracy to zasiłku nie dostaniesz.
Uitkering liczy się od daty wygaśnięcia macierzyńskiego.
 
 
fafik1983 
Poczatkujacy
fafik

Wiek: 36
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 8
Wysłany: Pon Gru 30, 2013 1:26 pm   

Od 3 miesiaca byłam na chorobowym bo nie było możliowści zmienienia mi pracy w moim zakładzie na lżejsza.
 
 
lili115 
Poczatkujacy

Wiek: 31
Dołączyła: 06 Mar 2013
Posty: 43
Skąd: \\
Wysłany: Czw Mar 27, 2014 2:54 pm   

Witam,

proszę bardzo o odpowiedz. Czy biuro mogło mnie zwolnić, kiedy przebywam za macierzyńskim? Dodam, że nie miałam fazy C.
Tłumaczą się tym, że nie miałam stałego kontraktu. Proszę o odpowiedź
 
 
Gochna H 
MODERATOR


Pomogła: 207 razy
Dołączyła: 24 Gru 2006
Posty: 8363
Wysłany: Sob Cze 20, 2015 10:50 pm   

majja944 napisał/a:
Witam, czy orientuje się ktoś jak/gdzie załatwić urlop/zasiłek macierzyński? Może są ty jakieś panie które już załatwiały tutaj taki właśnie zasiłek. Niestety agencja nie pomaga, ja nie znam języka i zupełnie nie jestem zorientowana co, gdzie.. Jedyne co mi przyszło do głowy to powrót do Polski. Dlatego też chciałabym by ktoś mną pokierował kto się na tym zna, ewentualnie jeżeli ktoś z okolicy Eindhoven byłby w stanie pomóc osobiście byłabym bardzo wdzięczna. Z góry serdecznie dziękuję nawet za najmniejsze wskazówki.
_________________
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj

( ͡° ͜ʖ ͡°).
 
 
szczepan358 
Nieśmiały użytkownik

Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 90
Wysłany: Nie Cze 21, 2015 1:56 pm   

odezwij sie do mnie na pw to dam ci nr do mojej ksiegowej, sprawdzona osoba z Eindhoven zalatwi wszystko za Ciebie,
 
 
Gochna H 
MODERATOR


Pomogła: 207 razy
Dołączyła: 24 Gru 2006
Posty: 8363
Wysłany: Sob Paź 03, 2015 9:43 pm   

pati_666 napisał/a:


Ciąża a praca na wiekowce
czesc wszystkim, mam pytanie czy ktos orientuje sie jak jest z zasilkami macierzynskimi na wiekowce?czy wgl ktos rodzil w holandi na wiekowce i moze podzielic sie szczegolowymi informacjami.
_________________
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj

( ͡° ͜ʖ ͡°).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group