NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gochna H
Wto Sie 14, 2012 12:02 pm
wozki,kremy, pieluszki i inne dzieciece zakupy
Autor Wiadomość
sabik
Poczatkujacy


Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 13
Wysłany: Pon Lut 13, 2012 11:01 am   

jeśli chodzi o wózek to ja akurat kupiłam w polsce na allegro i jest świetny:)) w zestawie był fotelik samochodowy a wózek jest całoroczny mnóstwo opcji;) :036:
 
 
TruskavkovaPani
Poczatkujacy


Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 31
Wysłany: Czw Mar 22, 2012 2:42 pm   

Znalazlam swietne pieluchy ktore moge polecic. Wg mnie niczym sie nie roznia od markowych Pampersow , za to cena ... sa polowe tansze. nazwa tych pampersow to Bumblies . Polecam ;) ) :061:
_________________
I don't regret my past I just regret the time I've wasted with the wrong people!
 
 
jagodka 
Gaduła nad gadułami :-)
zona udomowiona


Pomogła: 10 razy
Dołączyła: 06 Kwi 2010
Posty: 601
Skąd: HAGA
Wysłany: Czw Mar 22, 2012 6:00 pm   

to pieluszki z hoogvileta?
 
 
ewcia.pol 
Mega gaduła

Pomogła: 15 razy
Dołączyła: 19 Maj 2008
Posty: 1069
Skąd: GLD
Wysłany: Czw Mar 22, 2012 11:43 pm   

jagodka to pieluszki nie tylko z hoogvlieta,sa tez i w plusie i nettoramie itp.
ta firma owieczka na opakowaniu ma i plyny do kapieli i chusteczki i nadmienione pieluchy,ja z nich nie bylam zadowolona wcale, wylewalo sie wszystko na zewnatrz,okropne paskudztwo,o wiele lepsze te z kruidvata i etosa-ale to moja opinia.
 
 
TruskavkovaPani
Poczatkujacy


Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 31
Wysłany: Wto Maj 01, 2012 1:53 pm   

ewcia.pol, Troche po czasie odpisuje, ale jednak ;) coz ... Jak kto uwaza, ja zmieniam pieluche srednio co godzine, a wiec mi sie nic nie wylewa. Masz z boku tak jak przy oryginalnych pampersach takie gumki , ktore po zalozeniu pieluchy musisz troszke naciagnac w dol, a wtedy bedzie gitara i nic Ci sie nie wyleje. Ja stosuje juz od dosyc dawna i jest Ok. Pozdrawiam
_________________
I don't regret my past I just regret the time I've wasted with the wrong people!
 
 
ewcia.pol 
Mega gaduła

Pomogła: 15 razy
Dołączyła: 19 Maj 2008
Posty: 1069
Skąd: GLD
Wysłany: Czw Maj 03, 2012 7:41 am   

Hihi obsluga pampersow mi swietnie znana :P
mi one poprostu nie pasowaly,moj maluch mnostwo pil i siural i niestety po jednym siuraniu ona nie wytrzymywala.
moze cos sie w nich zmienilo,ale etap pamperow mamy juz za soba
 
 
TruskavkovaPani
Poczatkujacy


Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 31
Wysłany: Czw Maj 03, 2012 9:43 am   

to Ci fajnie, bo ja niestety jestem w trakcie, tzn moj mlody uzywa wciaz i pewnie jeszcze dlugo potrwa zanim przestanie robic w pieluchy ;( fakt , czasami wystarczy kilkanascie minut a pielucha pelna ... jednak jak dla mnie sa ok te co pisalam jak w/w i jest gitara, ale to jak mowie ... ile matek tyle doswiadczen ...
Pozdrawiam
_________________
I don't regret my past I just regret the time I've wasted with the wrong people!
 
 
ewcia.pol 
Mega gaduła

Pomogła: 15 razy
Dołączyła: 19 Maj 2008
Posty: 1069
Skąd: GLD
Wysłany: Czw Maj 03, 2012 10:54 am   

a ile ma maluch?
ja na poczatku myslalam,ze bedzie ciezka sprawa bo wcale nie chcial wspolpracowac i nocnik omijal robiac w gatki a po kilku dniach sam zalapal i stwierdzil chyba,ze nie fajnie miec mokry tylek i podzialalo :)
 
 
TruskavkovaPani
Poczatkujacy


Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 31
Wysłany: Czw Maj 03, 2012 8:13 pm   

Hey, moj ma niespelna 6 miesiecy :D fajny taki szkrab
_________________
I don't regret my past I just regret the time I've wasted with the wrong people!
 
 
m4rcin 
MODERATOR

Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 4159
Wysłany: Czw Maj 03, 2012 8:15 pm   

fajny bo jak go zostawisz na podlodze to za 15min jest mniej wiecej w tym samym miejscu :082:
_________________
Nie jestem zupa pomidorowa, zeby mnie wszyscy lubili ;)

"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów." S. Lem

"I kto wie... może kiedyś znajdziemy zastosowania dla komputera
z taktowanym zegarem 50 MHz procesorem centralnym?
Bill Machrone, 1991-09-24
 
 
TruskavkovaPani
Poczatkujacy


Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 31
Wysłany: Czw Maj 03, 2012 8:17 pm   

haha dokladnie, kreci sie tylko w kolko , dalej nie potrafi :043:
_________________
I don't regret my past I just regret the time I've wasted with the wrong people!
 
 
marta75 
Gaduła
marta75

Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 26 Cze 2010
Posty: 158
Skąd: krakow-veenendaal
Wysłany: Czw Maj 03, 2012 8:21 pm   

Ja odkryłam pieluchy które bardzo mi odpowiadały właściwie to mojej malej,ze sklepu jumbo.szczegolnie majtki-pieluchy (4+).szkoda tylko,ze tak pozno,córka szybciej niż się spodziewałem nauczyła się używać nocnika.maja taka sama ilośc granulkow wodnochlonnych co pampersy.
 
 
TruskavkovaPani
Poczatkujacy


Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 31
Wysłany: Czw Maj 03, 2012 8:23 pm   

marta75, ja bym bardzo chetnie przetestowala skoro tak zachwalasz, ale kurcze nie mam w poblizu Jumbo :( :088:
_________________
I don't regret my past I just regret the time I've wasted with the wrong people!
 
 
marta75 
Gaduła
marta75

Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 26 Cze 2010
Posty: 158
Skąd: krakow-veenendaal
Wysłany: Czw Maj 03, 2012 8:39 pm   

Z tego co wiem można zamówić ,jeśli masz duże zakupy z dostawa do domu,tylko nie wiem czy tylko jak jest sklep w pobliżu czy na zasadzie podobnej do internetowego sklepu.czesto widzę jak dowoza w mojej dzielnicy zakupy.
 
 
TruskavkovaPani
Poczatkujacy


Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 31
Wysłany: Czw Maj 03, 2012 9:01 pm   

marta75, e tam ja sie w Dirku zaopatruje :D Po pieluchy to sie moge bryknac na rowerku sama , mam Dirka blisko :D
_________________
I don't regret my past I just regret the time I've wasted with the wrong people!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group