NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Interkosmos BV - CZY KTOŚ ZNA TA FIRME
Autor Wiadomość
strzaleczka 
Poczatkujacy

Dołączyła: 14 Maj 2008
Posty: 2
Wysłany: Czw Maj 22, 2008 10:55 pm   Interkosmos BV - CZY KTOŚ ZNA TA FIRME

PROSZE O OPINIE O TEJ FIRMIE CZY KTOŚ W NIEJ PRACOWAŁ. MAM PROPOZYCJE PRACY WŁAŚNIE PRZEZ TO BIURO POMOŻCIE BO NIE WIEM CZY WARTO JECHAĆ.....
_________________
ss
 
 
Reklama
ikar 
Poczatkujacy

Dołączyła: 21 Maj 2008
Posty: 8
Wysłany: Pią Maj 23, 2008 12:49 pm   

Venus
Poczatkujacy
Venus

Dołączyła: 07 Lut 2008
Posty: 8

Wysłany: Czw Lut 07, 2008 6:08 pm
Level 1, Flex-worx (Flexible Human Service), Eurosteps, Metal Flex, Polned, Progress, Oxmopeople, Peters, Axidus, Mundi Flex, Axel, Kowalski-Poland, Otto, Work Support, Interkosmos, Pollux, SBA, Bakker Detachering, Talent, ATE BU, Modrex, Flexipool, H2, P&P, &You and Sou, ICN, Xworkes, Hands to Work, AS&J, Libre, MSB, Segment, Tec Tec: Impakt Interhim, Maintec Contracting, Oceanwide, Columbus Detachering, UKD Duijndam, FHS, Flex-in, Groenflex (Eurocontakt), T&S, Graser, Alpha BV i Future Job Center, P&E, Wijco, Unipower, Total-Team, Your Allround Partner, Tempo-Team EU Flex, Exotic Green, Euroservice, Workservice........
I NAPEWNO JESZCZE WIELE, WIELE INNYCH. :088:
A i jeszcze jedno: jak tak dalej pójdzie to do Holandii nie będzie po co jeździć a pracownicy tych biur wspólnie z nieuczciwymi Holendrami sami będą zapier...ć w tych wszystkich fabrykach etc.
_________________

[ Dodano: Pią Maj 23, 2008 12:52 pm ]
melonik

Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 1
Skąd: opole

Wysłany: 2007-11-26, 18:24
NIGDY W ZYCIU DO INTERKOSMOSU!!!!!!!!!!!!!!!!!TO CO TAM OBIECUJA TO TYLKO BAJKI!!!
JADAC TAM STRACISZ TYLKO PIENIADZE I CZAS!!!

WSZELKIE OBIETNICE WIELKIEGO SZEFA- SAKIEGO- DODATKI NA SWIETA, PEWNA PRACA ITD TO JEDNA WIELKA BAJA!!!!!!!!!!!!

JA MAM BAAARDZO NEGATYWNE OPINIE NA TEMAT TEJ FIRMY. ZRESZTA NIE TYLKO JA.

[ Dodano: Pią Maj 23, 2008 12:57 pm ]
Beny.rac
Poczatkujacy

Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 41
Skąd: Śląsk

Wysłany: Pon Gru 10, 2007 12:06 am
Nie chce być nie miły ale czy tak cieżko wpisać w google:
Interkosmos - opinie :roll:

Pozdrawiam serdecznie
________________
 
 
yaras22
Poczatkujacy

Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 32
Wysłany: Pią Maj 23, 2008 10:27 pm   

@strzaleczka

a wiesz dokladnie do jakiej pracy cie chca?? bo moze to bedzie wygladac tak ze beda cie rzucac z jednej do drugiej itd i codzienne czekanie na tel czy jest jutro praca czy nie


z tego co wiem to przynajmniej nie ma problemow z wyplatami - co tydzien do reki lub na konto jak masz

nie patrz tez na umowe gdzie pisze: 40h tygodniowo - bo to czesto nie ma pokrycia w rzeczywistosci - mozesz miec np. 8h na tydzien (czyli 1 dzien pracy) lub nawet z 60h, ale to zalezy jaka sie robota trafi

koszty stale jakie ew. poniesiesz to zakwaterowanie (50e) i ubezp. (17,5e) tygodniowo
 
 
bigos 
Poczatkujacy

Wiek: 34
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 12
Wysłany: Nie Maj 25, 2008 1:55 pm   

Inter - KOSMOS!!!
 
 
mandarynka00 
Poczatkujacy

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 14 Maj 2008
Posty: 39
Wysłany: Nie Maj 25, 2008 8:16 pm   

Stanowczo nie polceam tej nieuczciwej firmy,dobrze napisał ikar,bajki bajki i jeszcze raz bajki!!!Zapisałam się w tym biurze wraz z narzeczonym około 8 miesięcy temu i nie dostałam żadnej oferty pracy do tej pory.Oczywiście jezdziliśmy tam i pytaliśmy a oni cały czas tą samą odpowiedz,tak bedzie praca prosze czekac na telefon.Udało mi sie porozmawiac z kilkoma osobami ktore pracuje dla nich,wszyscy chca zmienic biuro jak najszybciej.Nie polecam a wrecz odradzam!!!!!!!Ja osobiscie pracuje dla Adecco i nie narzekam,bardzo dobre warunki i praca gwarantowana!!!Polecam rowniez Manpower.Życzę powodzenia!!!
 
 
kornelia1981 
Poczatkujacy

Dołączyła: 07 Paź 2008
Posty: 1
Wysłany: Śro Paź 08, 2008 5:08 pm   przeczytaj bo to sa te same warunki mieszkaniowe tej firmy

postanowilam opisac swoja historie z praca w firme work today ktora jest jedna i ta sama firma z tempo team ktora ma siedzibe w holandii. nawzajem sobie posrednicza wiec moze dlatego tak malo nam placa.

wiec jak wyslalam cv od razu na nastepny dzien sie odezwali wiec bardzo sie ucieszylam Pani byla bardzo milo, zapewniala ze warunki sa super ze sa to domki jednorodzinne murowane ze w pelni wyposazone , sprawdzila angielski.

pojechalismy na spotkanie do opola firma ktora dzwonila byla z katowic ale to jedna i ta sama firma.na spotkaniu okazalo sie ze beda to domki bungalowe, ale beda w pelni wyposazone , bedzie pralka w kazdym domku, bo wyczytalam na forum ze nie bedzie i sie specjalnie spytalam bylo bardzo malo zlych opinii o tej firmie wiec jej zaufalam.

przyjechalismy na miejsce i pozniej podpisalismy tam umowy i pojechalismy pod lokacje jak je nazwala pani pracujaca tam .
wiec lokacje byly tak 30 km od pracy dostalismy samochody zeby dojezdzac do pracy ale lokacje lezaly 3 km od glownej jakiejkolwiek drogi a od miasta moze z 4 km. ludzie wozili zakupy wozkami ktore ukradli z supermarketu.

lokacje mozna zobaczyc na dodanych przeze mnie linkach sa to krotkie filmiki i zdjecia.
gdy przyjechalismy okazalo sie ze mieszkamy w lesie na polu pelnym blota i dziur, ze nie ma pralki jest ale platna 5 euro za pranie wszyscy piora recznie. domek na 6 osob zajmuje 20 metrow kwadratowych mierzylam!!!

pokoj sklada sie tylko z miejsca na lozko i malej szafki nie ma miejsca na walizki ani nic innego, w domku panuje zimno jest ogrzewany kominek , ale Pan koordynator robil wielka laske zeby pokazac nam jak sie go wlacza , dopiero jak go zawolalismy to wlaczyl.
sam przyznal ze by tu nie mieszkal. 2 dziewczyny zrezygnowaly od razu , a my po przespanej nocy kiedy bylismy gotowi do dalszej drogi, na szczescie za nocleg nam nie policzono.

w domku panowal haos kazdy wniosl torby i nie wiedzial gdzie je polozyc.bo nie bylo na nic miejsca. lodowka byla mala miala tylko 3 male szeregi i nie ma zamrazarki.
szafka tez jest tylko jedna , byl owszem telewizor i nawet byl polsat i tvn i to jedyne luksusu jakie byly. to nie jest domek dla 6 osob i nie za taka cene w cenie 1500 euro mozna wynajac cale mieszkanie w holandii, a za ten domek wychdzilo ok 2000 euro,
w domku nie bylo cieplej wody!!! akurat sie popsula niby! rano wlaczyli na 30 min nikt nie zdazyl sie umyc.moze to bylo celowe, inni tez marudzili na rozne usterki, z jednego domu wyciekaly scieki prosto na trawe, i w ogole ta cala trawa byla podmokla i ciagle byl;o sie brudnym

zasady panujace na campingu to to ze kiedy wyjezdzac dluzej nic na tydzien musisz wszystko zabrac zeby w czasie twojej nieobecnosci ktos inny mogl sie przespac przez ten czas w twoim lozku!!
po campingu chodzily rozne typy i dziewczyny bez zebow , niektorzy sie zadomowili byly nawet koty ktore spaly pod campingami
i duzo satelit zeby odbierac polska tv

pod obozowisko podjezdzaly rozne busiki z roznych firm miedzyinnymi z firmy intercosmos, hand to work, work today i inne ,
obow skaldal sie z 200 domkow w kazdym mieszkalo po 4-6 osob.
niektorzy postanowili zostac odronic chociaz 2 tygodnie a pozniej wroca, pare osob wrocilo w tym my. jesli komus pasuja takie warunki prosze bardzo dla mnie 20 metrow na 6 osob to masakra
poza tym kibel graniczyl z moim pokojem dzialowa scianka jest 5 centymetrowa wszystko bylo slychac i czuc wiec bylo bardzo fajnie :-)
tak wiec jestem zawiedziona bo firma klamala o warunkach mieszkaniowych a takie domki to sie nadaja na gora 2 osoby a nie 6 i nie za takie pieniadze jakie pobieraja za nie, nie dosc ze dorabiaja sie na naszej pensji to jeszcze na mieszkaniach.

http://www.youtube.com/watch?v=oCA6u1hDX6k

http://www.youtube.com/watch?v=iiPrL2T-ItE

http://www.youtube.com/watch?v=Z9qdELr93tc

http://www.youtube.com/watch?v=shH1GtaBkZk
 
 
Gochna H 
MODERATOR


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 24 Gru 2006
Posty: 7385
Wysłany: Śro Paź 08, 2008 11:05 pm   

kornelia1981, ja wywalam te twoje posty z roznych tematow na forum a ty masz to gdzies :074: czy nie wystarczyl ten jeden?
 
 
czarnulka 
Poczatkujacy

Dołączyła: 08 Lis 2008
Posty: 16
Wysłany: Sob Lis 08, 2008 9:32 pm   

tak znam ta firme. mialam okazje okolo 2 lata temu pojechac tam. mieszkalismy jak juz wczesniej opisano w tzw. bungalow jak to okreslil sam szef tego balaganu - Saki Bacharidis. kilka dni temu dzwonilam do kilku osob, ktore maja kontakt z kierowcami i poki co nic sie nie zmienilo
I zgadzam sie ze wszystkimi osobami ktore odradzaja wszystkim prace w INTER Kosmos
bo to prawdziwa porazka i odlot - prawie jak kosmos.
czulam sie tam kosmicznie!!
daleko od swiata w lesie i oczywiscie brak gwarancji pracy i kasy....

:027:
 
 
Pallinka 
Poczatkujacy

Wiek: 27
Dołączyła: 15 Mar 2009
Posty: 17
Wysłany: Czw Maj 21, 2009 3:15 pm   

Ja uważam ze jesli ktos jedzie do pracy to praca sie znajdzie ja ogólnie nie narzekam na tą firme cały czas mam prace z wypłatami tez mnie nie oszukali nawet zawsze dostane troche więcej ale są tutaj ludzie którzy dzień w dzień imprezują to potem nie dziwne że mają mało pieniędzy. Moim zdaniem interkosmos jest wporządku:)
_________________
Pallinka
 
 
Reklama
aniuta 
Poczatkujacy
aniuta

Wiek: 50
Dołączyła: 22 Kwi 2009
Posty: 7
Skąd: den haag
Wysłany: Pią Gru 11, 2009 9:50 am   

a czy ktos z was pracowal przez interkosmos w tym roku?
 
 
casino_fortuna 
Poczatkujacy
casino_fortuna

Wiek: 31
Dołączyła: 21 Lis 2009
Posty: 3
Wysłany: Pią Gru 11, 2009 11:22 am   Interkosmos....syf!

syf! Wszystkie informacje na temat tej firmy zawieraja sie w tym jednym slowie!
 
 
aniuta 
Poczatkujacy
aniuta

Wiek: 50
Dołączyła: 22 Kwi 2009
Posty: 7
Skąd: den haag
Wysłany: Nie Gru 13, 2009 7:12 am   

a czy ktos zna firme Arbex Services? czy sa uczciwa firma?
 
 
calendargirl288 
Super gadu?a

Pomogła: 7 razy
Wiek: 26
Dołączyła: 01 Kwi 2009
Posty: 311
Skąd: Amsterdam / Gliwice
Wysłany: Nie Gru 13, 2009 4:01 pm   

a masz propozycje pracy, bo z tego, co wiem w Arbexie ostatnio ludzi zwalniają a nie zatrudniają...
 
 
Reklama
tisane78 
Poczatkujacy

Wiek: 40
Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 6
Skąd: PL
Wysłany: Sob Lut 06, 2010 12:12 pm   

interkosmos !!!
http://www.wrzuta.pl/szuk...e%20interkosmos
Ostatnio zmieniony przez Gochna H Sob Lut 06, 2010 12:46 pm, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
danio 24 
Poczatkujacy

Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 1
  Wysłany: Pon Mar 15, 2010 2:26 pm   

Niemoge sie zgodzic z wszystkimi opiniami, poniewaz pracowałem niedano w interkosmos i wcale niejest tak zle ,fakt faktem mieszka sie w bungalu i do miasta daleko ale co jak co prace miałem zdaza sie ze codziennie sie idzie gdzie indziej do roboty ale jak ktos przyjezdza do nl to przyjezdza robic a nie wymyslac . takze dla osów które szanuja prace napewno kosmos cos znajdzie i nikt nie bedzie nazekał .kokosów tu tez nie zarobicie za 40g 200e ale jest i to sie liczy Peace
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group