NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Miejsce na urlop
Autor Wiadomość
Agnieszka*
Poczatkujacy

Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 40
Skąd: Rotterdam
Wysłany: Czw Mar 22, 2007 9:30 pm   Miejsce na urlop

Szukam jakiegos fajnego miejsca w ktorym moglabym z rodzinka spedzic jakies 7-10 dni latem. Najchetniej na poludnie od Rotterdamu ale niekoniecznie :) Chodziloby mi o bungalow, moze w jakims parku, mile widziane atrakcje dla malych dzieci... I oczywiscie bez szalenstw cenowych :D Czy ktos moglby cos polecic?
 
 
Gochna H 
MODERATOR


Pomogła: 207 razy
Dołączyła: 24 Gru 2006
Posty: 8363
Wysłany: Śro Kwi 04, 2007 11:31 pm   

Witaj Agnieszko podaje Ci linka zobacz sama jest tego sporo wiec tylko wybierac mam nadzieje ze znasz jezyk jakby cos bylo niejasne to pytaj pozdrawiam :) http://www.vakantie-nederland.nl/
_________________
http://www.siepomaga.pl/s/klikaj

( ͡° ͜ʖ ͡°).
 
 
Agnieszka*
Poczatkujacy

Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 40
Skąd: Rotterdam
Wysłany: Czw Kwi 05, 2007 1:34 pm   

Gochna dzieki bardzo:) znam te stronke, zagladalam tam. Chodzi mi jednak o to czy ktos moze byl juz gdzies, gdzie jest fajnie i rodzinnie ale jednoczesnie da sie wypoczac i moze cos polecic:)
 
 
nollewska 
Gaduła nad gadułami :-)


Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 24 Sie 2006
Posty: 547
Skąd: Veghel/Torrevieja
Wysłany: Czw Kwi 05, 2007 8:56 pm   

A ja polecam Hiszpanie!! Zawsze cieplo,slonecznie ...
_________________
Nollewska
www.kancelariabean.com
Kancelaria Podatkowa On-line
 
 
 
Agnieszka*
Poczatkujacy

Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 40
Skąd: Rotterdam
Wysłany: Pon Kwi 09, 2007 8:48 pm   

Noooo...ja bardzo chetnie:D ale poki Mala jest mala wolimy Holandie:)
 
 
nollewska 
Gaduła nad gadułami :-)


Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 24 Sie 2006
Posty: 547
Skąd: Veghel/Torrevieja
Wysłany: Pon Kwi 16, 2007 6:48 pm   

To ja podrzuce strone o Hiszpanii, wprawdzie jest w budowie, ale mozna tam sie wybrac:

http://www.wakacje.owo.pl

http://www.hiszpania.owo.pl
_________________
Nollewska
www.kancelariabean.com
Kancelaria Podatkowa On-line
 
 
 
Agnieszka*
Poczatkujacy

Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 40
Skąd: Rotterdam
Wysłany: Pon Kwi 16, 2007 8:41 pm   

Dzieki Wam bardzo:) mieszkam tu juz troszke ale jakos dotad nie spedzalismy wakacji w Holandii... W tym roku mamy zamiar zrobic krotki wypad i dlatego pytam... Stron w necie sa tysiace i juz mi uszami wychodza:D Ale twardo szukam. Hiszpanie zostawimy sobie na zas... jak Mala bedzie troszke wieksza, bo wtedy tez wypoczynek bedzie bardziej wypoczynkowy :) (a moze jestem naiwna ze tak mysle??:D:D )
 
 
meg 
Nieśmiały użytkownik

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 02 Lut 2007
Posty: 95
Skąd: Rotterdam
Wysłany: Śro Kwi 18, 2007 7:01 pm   

Agnieszka zobacz, moze Port Zelande Ci sie spodoba
http://www.mpz.nl/nieuws_mpz.php
nie mam pojecia jaki jest koszt wynajecia domku, ale jest to na tyle blisko z Rotterdamu, ze mozesz w ktorys dzien tam podjechac i zobaczyc czy Ci sie podoba.
pozdrawiam,
 
 
Oliwia 
Poczatkujacy

Dołączyła: 30 Mar 2007
Posty: 32
Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 1:17 am   wakacje

Agnieszko a moze to ? http://www.duinrell.com/ Mysle ,ze wszystko o czym pisalas jest na miejscu :)
Pozdr.
 
 
Pyra 
Gaduła
pyra

Dołączyła: 15 Mar 2007
Posty: 102
Skąd: Genemuiden
Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 11:10 pm   

www.hogeveluwe.nl - to Park Narodowy na miejscu sa muzea i camping moze to bedzie to? Ja niestety jeszcze tam nie bylam, ale slyszalam, ze warto :wink:
 
 
Agnieszka*
Poczatkujacy

Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 40
Skąd: Rotterdam
Wysłany: Wto Maj 01, 2007 8:22 am   

Dzieki za odzew :D obejrzalam stronki, mysle ze cos wybierzemy :D A swoja droga chyba faktycznie malo kto z forumowiczow spedza wakacje w Holandii :)
 
 
wju
Poczatkujacy

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 3
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pią Maj 25, 2007 12:14 am   

Hello ! Nie wiem czy nie za póżno bo przeciez już prawie wakacje, ale proponuje wybrać durnell , byliśmy tam z rodzinką w zeszłym roku jest super.Duży basen kryty plus baseny na zewnątrz, wiele miejsca do zabawy, żabki, domki z bajek, dróżki, wypożyczalnia rowerów, sklepiki, bar, po prostu bajkowo no i wszystko przystosowane dla dzieci a i dla dorosłych ciekawe (bo
mi imamie najbardziej się podobało a do najmłodszych nie należymy).Zamówiliśmy sobie namiotdla czterech osób (nie mylić z naszymi namiotami na polach namiotowych) i było super, ale są też domki murowane.Wszystko załatwione przez polską stronę Eurocampu przysyłajądo domku mapę i specjalne wejściówki na teren.Basen jest płatny jak i większość przyjemnośći ale na basen przy zamawianiu przez Eurocamp jest wejście na 1 godzinę gratis, trzeba tylko mieć zdjęcia do wejściówek.Mam nadzieję że trochę pomogłam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group