NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zaświadczenie UE/EOG za rok 2016
Autor Wiadomość
AdamP 
Poczatkujacy

Dołączył: 13 Lut 2017
Posty: 1
Skąd: Polska
  Wysłany: Pon Lut 13, 2017 2:49 pm   Zaświadczenie UE/EOG za rok 2016

Witam. Mam taki problem gdyż aby rozliczyć sie z podatku w Holandii potrzebne mi jest zaświadczenie EOG polsko holenderskie aby zostało zaakceptowane przez holenderski urząd. Moje pytanie brzmi gdzie mogę znaleść takie pismo gdyż nie mogę znaleść go na stronie belastingu. Mógłby mi ktos pomoc znaleźć to pismo chodzi mi o rozliczenie sie za 2016 rok.
Pozdrawiam
 
 
wigru 
Gaduła nad gadułami :-)


Pomógł: 11 razy
Wiek: 40
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 455
Skąd: 's-Hertogenbosch
Wysłany: Wto Lut 14, 2017 9:22 am   

Zaświadczenie o dochodach za rok 2015
https://download.belastingdienst.nl/belastingdienst/docs/zaswiadczenie_o_dochdach_ib0591z52folpol.pdf

Inkomensverklaring 2016 Kwalificerende buitenlandse belastingplichtige
https://download.belastingdienst.nl/belastingdienst/docs/Inkomverkl_kwalifi_buitl_belastpl__ib0591z61fol.pdf

Objaśnienie do zaświadczenia o dochodach za rok 2016
https://download.belastingdienst.nl/belastingdienst/docs/objas_do_za_2016_ib0591t61plpol.pdf
Ostatnio zmieniony przez wigru Wto Lut 14, 2017 10:56 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
expekt84
Poczatkujacy

Dołączył: 28 Lut 2014
Posty: 18
Wysłany: Pią Lut 17, 2017 2:22 pm   

a jest Zaświadczenie o dochodach za rok 2016 po polsku bo raczej mi w po niderlandzku nie przyjmą w polskim US :/ !
 
 
wigru 
Gaduła nad gadułami :-)


Pomógł: 11 razy
Wiek: 40
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 455
Skąd: 's-Hertogenbosch
Wysłany: Pią Lut 17, 2017 2:51 pm   

Zaświadczenie o dochodach za rok 2016 PL
https://download.belastingdienst.nl/belastingdienst/docs/zaswiadczenie_o_dochdach_ib0591z61folpol.pdf
 
 
 
expekt84
Poczatkujacy

Dołączył: 28 Lut 2014
Posty: 18
Wysłany: Pią Lut 17, 2017 5:57 pm   

dzięki wielkie..... i rozumiem że procedura rozliczenia się (dla nie zameldowanych w NL) wygląda tak samo jak rok temu czyli....

składam w polskim US pit 36 + pit 36 zg, w zamian za to po opłacie otrzymuje od nich popieczętowane Zaświadczenie o dochodach za rok 2016 PL....

https://download.belastingdienst.nl/belastingdienst/docs/zaswiadczenie_o_dochdach_ib0591z61folpol.pdf


?
 
 
BeataEm
Poczatkujacy

Dołączył: 11 Mar 2018
Posty: 1
Wysłany: Nie Mar 11, 2018 4:36 pm   

Witam,

czy moge prosic o linka do tegodokumentu za rok 2017, poniewaz nie potrafie go znalezc.


Z gory dzieki wielkie,

pozdrawiam
Czesc postu edytowana

w postach wyzej, umieszczono juz to czego szukasz, wiec do czego ma nam sie przydac ten sam link, podany ponownie... tym razem przez ciebie ?

[ Dodano: Wto Sty 15, 2019 12:33 pm ]
Witam, szukam zaswiadczenia o zarobkach w PL za rok 2018
Ostatnio zmieniony przez Panicelinka Nie Mar 11, 2018 7:33 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dark Yellow
Poczatkujacy

Dołączył: 15 Sty 2019
Posty: 1
Wysłany: Wto Sty 15, 2019 12:50 pm   

Gdzie dostanę zaświadczenie za rok 2018 po polsku? pozdrawiam
 
 
Panicelinka 
MODERATOR

Pomogła: 35 razy
Dołączyła: 01 Kwi 2009
Posty: 2207
Wysłany: Śro Lut 27, 2019 4:57 pm   

expekt84 napisał/a:
Witam

czy jest już dostępny ten kwit (Zaświadczenie o dochodach za rok 2018 Belastingdienst)?

pozdro
 
 
expekt84
Poczatkujacy

Dołączył: 28 Lut 2014
Posty: 18
Wysłany: Pią Mar 01, 2019 10:06 am   

https://download.belastingdienst.nl/belastingdienst/docs/zaswiadczenie_o_dochdach_ib0591z81folpol.pdf
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group