NIEDZIELA.NL
FAQ   Grupy  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wakacje 2010
Autor Wiadomość
jacek76 
Gaduła


Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 112
Skąd: Amsterdam
Wysłany: Pią Gru 04, 2009 8:59 am   Wakacje 2010

Planowanie wakacji czas zaczac!!czy ktos moze polecic jakies sprawdzone holenderskie biura podrozy,planuje wyjad w cerwcu na krete albo cypr moze ktos juz byl i ma jakies wskaowki sugestie za co bede niezmiernie wdzieczny
_________________
"Jedną nogą w Europie, drugą głęboko w gównie"
 
 
filnec 
Gaduła


Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 168
Skąd: Twente / Hengelo
Wysłany: Pią Gru 04, 2009 8:13 pm   

jasne:
Arke.nl , www.oad.nl .... pośrednik www.d-reizen.nl pośredniczy fachowo.
Corendon.nl nie polecam ...
jeszcze są tanie dobre biura jak: www.vrijuit.nl i www.peterlanghout.nl oba polecam
taaa...
 
 
 
silver 
Poczatkujacy

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 29
Skąd: Rotterdam/Katowice
Wysłany: Nie Gru 06, 2009 10:51 pm   

a gdybyś zdecydował się jednak z ojczyzny to polecam www.i-wczasy.com. Oferty lato 2010 już w sprzedaży
Ostatnio zmieniony przez silver Nie Gru 06, 2009 10:51 pm, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Polg 
Poczatkujacy

Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 4
Wysłany: Czw Lut 18, 2010 7:43 pm   

Witam

A moze planuje ktos wyjazd wakacyjny np na Sycylie ? we dwoje z dziewczyna chcielibysmy sie wybrac w tamte strony w okolicach wrzesnia 2010 , wiem ze to kupa czasu jeszcze ale moze dzieki temu wiecej ludzi by sie zebralo :)

Pozdrawiam
 
 
alicja2911 
PRZYJACIEL FORUM


Pomogła: 29 razy
Dołączyła: 11 Gru 2006
Posty: 390
Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 8:10 pm   

Mam pytanko byl ktoś może z Was w Turcji w Marmaris hotel Armar?
Może ktoś ma jakieś info na temat tego hotelu? jakieś doświadczenia?poszukałam troche na forach turystycznych i za dużo opnii to nie znalazłam .
Z góry dzięki za wszelkie info :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group